Dagens väder

SOL. men dock ganska kallt, och så är det blå himmel. Det ser så skönt ut. Detta kombinerat med min brunutansol omgång igår gör nästan att det kändes som att det var lite sommar när jag vaknade med solen i ansiktet här på soffan.
Men bara lite...

jag börjar få lite ont i ryggen. Även om soffan är ASskön att sova på och jag har massa kuddar och grejer så är det ju inte direkt samma sak som sängen som man är van vid.

Snart ska jag masa mig ut óch ta en promenad hem till Marre för att hämta bilhetterna inför kvällen, sen blir det väl i det närmaste hem och göra sig iordning. Ska träffa Malin innan förfest också



 Lika bra att sätta fart...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0